- Η εταιρεία K.Provoli είναι πρωτοπόρος εταιρεία επικοινωνίας, προβολής και ICT υπηρεσιών, με ηγετική θέση στην επικοινωνία της φαρμακευτικής αγοράς.
- Οι υπηρεσίες της καλύπτουν όλους τους τομείς των παραπάνω υπηρεσιών: καινοτόμες εφαρμογές διαδικτύου, επικοινωνίας και management, διοργάνωση συνεδρίων και εκθέσεων, εκδόσεις, εκπαίδευση, δημόσιες σχέσεις.
- Τα στελέχη της διαθέτουν βαθιά γνώση της φαρμακευτικής αγοράς, ενώ οι υπηρεσίες της απευθύνονται σε όλα τα τμήματά της: φαρμακευτικές επιχειρήσεις, φαρμακευτικούς και ιατρικούς φορείς, φαρμακεία και καταναλωτικό κοινό.
- Η εταιρεία GoodNews, θυγατρική της K.Provoli, παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης, με έμφαση στις υπηρεσίες διαδικτύου.
...ή ρωτήστε μας κάτι:
- Σχεδιασμό και υλοποίηση της διοργάνωσης
- Ανεύρεση χορηγών
- Γραμματειακή υποστήριξη από καλά εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό
- Δημιουργικές εργασίες (εικαστική προσέγγιση και λογοτύπηση, έντυπα, ιστοσελίδες)
- Υπηρεσίες προβολής και δημοσιότητας (επικοινωνία και media relations σε πανελλήνια κλίμακα)
- Τεχνική υποστήριξη (τεχνολογικός εξοπλισμός τελευταίας τεχνολογίας)
- Τουριστικές υπηρεσίες (κράτηση εισιτηρίων μετακίνησης και εξασφάλιση διαμονής)
- Λογιστική υποστήριξη (οικονομικός έλεγχος – ανάλυση project)
- Special events και ενημερωτικές καμπάνιες για το κοινό για θέματα υγείας, διατροφής και ομορφιάς
- Επιστημονικές ημερίδες και σεμινάρια για επαγγελματίες, όπως φαρμακοποιοί, γιατροί, διαιτολόγοι, αισθητικοί και άλλοι.
Η Κ.Provoli, αξιοποιώντας τη μακρόχρονη εμπειρία της στον χώρο της υγείας και της ομορφιάς, δραστηριοποιείται από το 2004 και στον εκδοτικό τομέα. Τα κλαδικά περιοδικά που εκδίδει απευθύνονται σε φαρμακοποιούς, ομοιοπαθητικούς γιατρούς και αισθητικούς, και φέρουν την υπογραφή διακεκριμένων πανεπιστημιακών και καταξιωμένων επαγγελματιών.
Η εμπεριστατωμένη και έγκυρη ύλη των περιοδικών, που επιμελείται επίλεκτη ομάδα δημοσιογράφων, και ο πρωτοποριακός σχεδιασμός τους συνέβαλλαν στην καθιέρωσή τους στη συνείδηση των επαγγελματιών υγείας και ομορφιάς ως αξιόπιστα έντυπα για την ενημέρωσή τους.
Από το 2010, όμως, δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία και στον χώρο της ηλεκτρονικής ενημέρωσης με τη δημιουργία του ειδησεογραφικού pharmacorner.gr, καθώς και ενημερωτικών newsletter.
Η K.Provoli, το 2010, λάνσαρε στην αγορά του φαρμακείου, 3 αξιόπιστα εργαλεία, πολύτιμα στα χέρια κάθε σύγχρονου φαρμακοποιού.
Με το PharmaΒit και το DataBox ο φαρμακοποιός μπορεί να έχει τον πλήρη έλεγχο του φαρμακείου του, ενώ αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνει η PharmaCard, μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις του δημιουργώντας πιστούς πελάτες.
Η K.Provoli προσφέρει στους πελάτες της ολοκληρωμένες υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων, e-shops και διαδικτυακών εφαρμογών.
Στις υπηρεσίες περιλαμβάνονται:- Sites, microsites
- portals
- E-commerce (e-shops, B2b)
Μέσω των υπηρεσιών Internet marketing επιτυγχάνεται η πλήρης και στοχευμένη προβολή των πελατών της στο διαδίκτυο.
Η Κ.Provoli καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της για ολοκληρωμένη επικοινωνία. Η ευέλικτη ομάδα της συγκεντρώνει μεγάλο πλούτο εμπειρίας σε διάφορα πεδία. Από τα παραδοσιακά έντυπα και τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας έως τις εταιρικές εκδηλώσεις, τη δημιουργική δημοσιότητα/διαφήμιση και την αξιολόγηση δημοσιότητας.
Η Κ.Provoli ξεχωρίζει για τον σχεδιασμό και τις εκτυπώσεις, μετατρέποντας καλές ιδέες σε μοναδικές συλλήψεις, και συνδυάζει την υψηλή ποιότητα με τις ανταγωνιστικές τιμές στις μαζικές εκτυπώσεις.
Η «γκάμα» των δημιουργικών υπηρεσιών της περιλαμβάνει:
- Περιοδικές εκδόσεις
- Βιβλία
- Σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας
- Υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας: καταχωρήσεις, έντυπα, advertorial, branding, packaging, σχεδιασμός ιστοσελίδων, ηλεκτρονικές κάρτες (e-cards), banners, flash animations
Η K.Provoli ιδρύθηκε το 1998 από τους φαρμακοποιούς Γιάννη Κούνουπα και Μαριάννα Καρδιακίδου, με εμπειρία που καλύπτει όλους τους τομείς της φαρμακευτικής αγοράς: ιδιοκτήτες φαρμακείων, δημιουργοί της ΕΚΕΠΥ Α.Ε., συμμετοχή σε μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες, συνιδρυτές της ADVANCE S.A. κ.λπ.
Εξαρχής, στόχος της K.Provoli ήταν η παροχή καινοτόμων υπηρεσιών επικοινωνίας και προβολής στον φαρμακευτικό χώρο.
Ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας αποτέλεσε η διοργάνωση του 1ου φαρμακευτικού συνεδρίου-έκθεσης PHARMA FORUM. Με αυτήν την αφετηρία, η K.Provoli διοργανώνει επί σειρά ετών όλες τις μεγάλες φαρμακευτικές διοργανώσεις και πολλά ιατρικά συνέδρια, με κορωνίδα τα δύο κορυφαία συνέδρια Hellas PHARM και PHARMA point.
Παράλληλα, ανέπτυξε πλούσια εκδοτική δραστηριότητα: «Φαρμακευτικά Χρονικά», «Φαρμακευτικά και... Επίκαιρα», «ΔΙΑΤΡΟΦΗ», «Nouvelles Esthetiques», «Ομοιοπαθητικά Νέα», «Family Life». Σήμερα εκδίδει το επίσημο όργανο του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου «Φαρμακευτικό Δελτίο».
Από το 2008, εκτιμώντας έγκαιρα την ανάπτυξη του διαδικτύου, προσανατολίστηκε στρατηγικά στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου & social media, με δημιουργία ειδικών εφαρμογών, ιστοσελίδων και e-shops.
Το portal για τα φαρμακεία www.pharmacorner.gr δέχεται πάνω από 20.000 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα, ενώ παράλληλα η K.Provoli είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία του portal του ΠΦΣ, τη δημιουργία και λειτουργία των sites 31 φαρμακευτικών συλλόγων, καθώς και των ιστοσελίδων πολλών φαρμακείων και επιχειρήσεων. Το 2012 παρουσίασε την εφαρμογή B2B pro, μια εξειδικευμένη πλατφόρμα παραγγελιοληψίας για φαρμακευτικές επιχειρήσεις.
Το 2010 η K.Provoli εισήλθε δυναμικά στον χώρο των υπηρεσιών φαρμακείου, παρουσιάζοντας τη μοναδική συνεχώς ανανεούμενη βάση δεδομένων παραφαρμάκων DataBox® και την εφαρμογή για δημιουργία στατιστικών δεδομένων φαρμακείου PharmaBit®. Ακολούθησε η PharmaCard®, πρωτοπόρο σύστημα πιστότητας πελατών φαρμακείου, καθώς και η οργάνωση εξειδικευμένων σεμιναρίων για φαρμακοποιούς και αισθητικούς.